JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTÓW - co i jak badać? 
 

Podając swój adres mailowy, zwrotnie otrzymasz wiadomość z linkiem do pobrania całego artykułu.
 


Formularz w tym momencie nie jest dostępny, można go wypełniać tylko między 2014-03-19 10:00:00, a 2014-06-17 13:17:00.



Regulamin:

Warunkiem zamówienia artykułu "JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTÓW - co i jak badać?" jest wyrażenie zgody na umieszczenie powyższych danych osobowych w bazie danych Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz na ich przetwarzanie zgodnie z treścią ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. (Dz. U. 133 poz. 88) wyłącznie na potrzeby Towarzystwa.

Przesłanie niniejszego zamówienia oznacza także zgodę na przesyłanie informacji o przedsięwzięciach PTBRiO na podany powyżej adres e-mail, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).

 

UWAGA!
Brak akceptacji powyższego regulaminu wiąże się z brakiem możliwości wysłania przez nas zamówionego artykułu 
"JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTÓW - co i jak badać?" 

_________________________________________________________________________________________________________

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11
02-609 Warszawa
tel.: 22 648 44 92,  fax: 22 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl



Strona została stworzona przez 24 Development.